Nοσοκομείο «Έλενα Βενιζέλου»: Κινητοποίηση των εργαζομένων την Τετάρτη
Κύριο αίτημά τους είναι η αυτόνομη επαναλειτουργία του Κέντρου Μαστού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) καλύπτει και στηρίζει τη συγκέντρωση του Σωματείου Εργαζομένων του νοσοκομείου «Έλενα Βενιζέλου», που θα πραγματοποιηθεί αύριο στις 9.00 π.μ. στο προαύλιο του νοσοκομείου. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει πορεία προς την 1η Υγειονομική Περιφέρεια.
Κύριο αίτημα των εργαζομένων είναι η αυτόνομη επαναλειτουργία του Κέντρου Μαστού, καθώς, όπως αναφέρουν, «η συγχώνευσή του με τον χειρουργικό τομέα δυσχεραίνει την εξυπηρέτηση των γυναικών που κατ' έτος ξεπερνάνε τις 40.000 και μειώνει τα χειρουργικά τραπέζια με αποτέλεσμα να μεγαλώνουν οι λίστες αναμονής για χειρουργεία».

Επιπλέον κάνουν λόγο για έλλειψη υγειονομικού υλικού και ζητούν βελτίωση της κτιριακής υποδομής, άμεση απομάκρυνση της διοικήτριας, ανάκληση των μετακινήσεων του προσωπικού. Όπως αναφέρει η ΠΟΕΔΗΝ, αντίστοιχα προβλήματα αντιμετωπίζει και το νοσοκομείο «Αλεξάνδρα» και έτσι το σωματείο εργαζομένων θα συμμετάσχει στην αυριανή κινητοποίηση.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



