ΕΠΑΛ Καβάλας - κοροναϊός: «Πέρασαν από ελέγχους τα παιδιά, είναι καλά στην υγεία τους»
Διαβεβαιώσεις από την επικεφαλής της σχολικής εκδρομής για την υγεία των μαθητών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Διευθύντρια του 4ου ΕΠΑΛ Καβάλας, το οποίο ταξίδεψε στην Σικελία και υπήρχε έκδηλη αγωνία για τους μαθητές και το ενδεχόμενο να έχουν προσβληθεί από τον κοροναϊό, ξεκαθάρισε ότι «περάσαμε από ιατρικούς ελέγχους στην Σόφια και τα παιδιά είναι καλά στην υγεία τους».
Για την εμπειρία τόσο της ιδίας όσο και των μαθητών από το αλησμόνητο πλέον ταξίδι στην Σικελία, λόγω της έξαρσης των κρουσμάτων του κοροναϊού μίλησε στο «enanews.gr» η διευθύντρια του 4ου ΕΠΑΛ Καβάλας Αγγελική Καρανάσιου. Η ίδια τόνισε ότι όλοι πέρασαν από ιατρικούς ελέγχους στην Σόφια της Βουλγαρίας ενώ αυτή την ώρα επιστρέφουν στην Ελλάδα.
Διαβάστε ακόμη
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



