Πάτρα: Βαρυποινίτης πήρε άδεια από τις φυλακές και δεν επέστρεψε ποτέ
Ο βαρυποινίτης πήρε άδεια εννέα ημερών αλλά δεν επέστρεψε ποτέ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε έναν μήνα που εμφανίζεται τέτοιο κρούσμα στις φυλακές Αγίου Στεφάνου στην Πάτρα, σύμφωνα με το patranews.gr. Ο βαρυποινίτης πήρε άδεια εννέα ημερών αλλά δεν επέστρεψε ποτέ. Για δεύτερη φορά μέσα σε έναν μήνα, τα μέλη του συμβουλίου των φυλακών του Αγίου Στεφάνου στην Πάτρα θα μετάνιωσαν για την ανθρωπιστική τους απόφαση να χορηγήσουν άδεια σε έναν βαρυποινίτη κατάδικο, καθώς δεν… επέστρεψε ποτέ.
Πρόκειται για έναν 37χρονο αλλοδαπό, ο οποίος εξέτιε συνολική ποινή κάθειρξης 18 ετών, τεσσάρων μηνών και 25 ημερών, μετά από αλλεπάλληλες καταδίκες για ληστεία, διακίνηση ναρκωτικών και διακεκριμένες κλοπές. Το σωφρονιστικό κατάστημα του έδωσε άδεια εννέα ημερών, αλλά δεν γύρισε την προβλεπόμενη ημερομηνία και κηρύχθηκε δραπέτης.
Για την υπόθεση διενεργούν προανάκριση οι αστυνομικοί της Ασφαλείας Δυτικής Αχαΐας, οι οποίοι διενεργούν αναζητήσεις για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δραπέτη, που ήταν ο δεύτερος κρατούμενος, ο οποίος δεν επιστρέφει από άδεια.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




