Για τους βανδαλισμούς στο Μετρό Ακρόπολης η ΕΛ.ΑΣ. συνέλαβε 43 άτομα
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν σήμερα Πέμπτη στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε 43 συλλήψεις προχώρησε η ΕΛ.ΑΣ. για την καταδρομική επίθεση στο σταθμό του Μετρό στην Ακρόπολη. Οι αστυνομικοί προσήγαγαν συνολικά 56 άτομα, τα οποία οδηγήθηκαν στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής. Ύστερα από την έρευνα προέκυψε η εμπλοκή στην επίθεση 43 εξ αυτών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για διατάραξη κοινής ειρήνης, φθορά ξένης ιδιοκτησίας και παρακώλυση συγκοινωνιών.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν σήμερα Πέμπτη στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών. Οι δράστες φέρονται να έσπασαν ακυρωτικά μηχανήματα, να προκάλεσαν φθορές σε αρχαία ευρήματα, ενώ έγραψαν συνθήματα σε τοίχους.
Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




