Κοροναϊός : Θετικός στον ιό ο διευθυντής του Γ.Ν Πύργου – Σε καραντίνα συνάδελφοί του
Ο γιατρός είναι στενή επαφή ατόμου που ταξίδεψε στους Αγίους Τόπους από την περιοχή της Αμαλιάδας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κρούσμα κοροναϊού εντοπίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Πύργου. Σύμφωνα με το tempo24news, θετικός στον κοροναϊό βρέθηκε Διευθυντής Κλινικής, του οποίου η σύζυγος ήταν στο γκρουπ που επέστρεψε από τους Αγίους Τόπους και μέλη του είχαν ήδη νοσήσει. Ο άνδρας που φέρεται να ανήκει σε ευπαθή ομάδα, δεν είχε έρθει σε επαφή με άλλους εκδρομείς.
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news o γιατρός είναι στενή επαφή ατόμου που ταξίδεψε στους Αγίους Τόπους από την περιοχή της Αμαλιάδας. Συγκεκριμένα στην προσκυνηματική εκδρομή συμμετείχε η σύζυγος του, η οποία μέχρι στιγμής δεν έχει εμφανίσει συμπτώματα του ιού. Ο άνδρας που φέρεται να ανήκει σε ευπαθή ομάδα, δεν είχε έρθει σ΄επαφή με άλλους εκδρομείς.
Σε κατ' οίκον περιορισμό έχουν τεθεί τρεις γιατροί που υπηρετούν στο Ακτινολογικό Τμήμα και μια Γιατρός από την Παθολογική Κλινική του Νοσηλευτικού Ιδρύματος. Σύμφωνα με πηγές του tempo24.news, η γυναίκα είναι στενή επαφή, ταξιδιώτη του γκρουπ των εκδρομέων που ταξίδεψαν σε Αίγυπτο και Ισραήλ, της οποίας η αδερφή ήταν επίσης μέλος του γκρουπ και αποτελεί ακόμα ένα κρούσμα κοροναϊού.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



