Κοροναϊός: Το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα στην ΕΛ.ΑΣ.
Αστυνομικός που υπηρετεί στο κέντρο κράτησης μεταναστών στην Αμυγδαλέζα υποβλήθηκε στις προβλεπόμενες εξετάσεις, ύστερα από ανησυχητικά συμπτώματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα κοροναϊού είναι γεγονός και στις τάξεις της Ελληνικής Αστυνομίας.
Γυναίκα αστυνομικός που υπηρετεί στο κέντρο κράτησης μεταναστών στην Αμυγδαλέζα υποβλήθηκε στις προβλεπόμενες εξετάσεις, ύστερα από ανησυχητικά συμπτώματα που της εκδηλώθηκαν, και βρέθηκε θετική στον ιό. Η αστυνομικός υπηρετεί στη γραμματεία του κέντρου κράτησης και πλέον βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό. Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι είναι καλά στην υγεία της, καθώς τα συμπτώματα που εμφάνισε είναι ήπια.
Σε καραντίνα έχουν τεθεί οι συνάδελφοί της αστυνομικοί, οι οποίοι ήρθαν σε επαφή μαζί της. Στο μεταξύ, αναμένονται τα αποτελέσματα για να εξακριβωθεί εάν κάποιος από τους αστυνομικούς αυτούς είναι θετικός στο ιό ή όχι.
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



