Σε καραντίνα μπαίνουν 21 νοσηλευτές και γιατροί από το Ιπποκράτειο
Ενας γιατρός βρέθηκε θετικός και «κλειδώνει» όλη η κλινική ΩΡΛ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εικοσιένα άτομα τέθηκαν σε καραντίνα επτά ημερών. Πρόκειται για 11 άτομα νοσηλευτικό προσωπικό και τουλάχιστον 10 γιατρούς στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο. Ενας εκ των γιατρών βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό χωρίς ιστορικό, ενώ κλείνει η κλινική για απολύμανση και μεταφέρονται οι ασθενείς.
Ο γιατρός που βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό είναι επιμελητής στην ΩΡΛ κλινική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου. Γιατροί και νοσηλευτές που είναι στο νοσοκομείο τέθηκαν σε καραντίνα. Ανάμεσα στους υγειονομικούς που μπήκαν σε καραντίνα, είναι κι ένα μέλος της ΠΟΕΔΗΝ και συγκεκριμένα ο ταμίας του σωματείου, όπως ενημέρωσε σχετικά ο πρόεδρος του συνδικάτου των εργαζομένων, Μιχάλης Γιαννάκος.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



