Κορονοϊός: 17 οι νεκροί στην Ελλάδα - Δύο νέοι θάνατοι σε Πάτρα κι Αθήνα
Δύο νεκροί μέσα σε διάστημα λίγων ωρών. Πρόκειται για δύο άνδρες, έναν στην Πάτρα κι έναν στην Αθήνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αυξάνεται δραματικά η λίστα των νεκρών από τον κορονοϊό στην Ελλάδα, καθώς με διαφορά λίγων ωρών η χώρα μας μετρά άλλους δύο νεκρούς, οι οποίοι έχασαν τη μάχη τη Δευτέρα (23/3), που ανεβάζουν τον αριθμό στους 17.
Αρχικά έγινε γνωστό ότι υπέκυψε ένας 64χρονος άνδρας που νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Πάτρας και σύμφωνα με τα τοπικά μέσα, η γυναίκα του θανόντα ήταν στο γκρουπ που είχε ταξιδέψει στους Αγίους Τόπους και υπήρξε η διασπορά του ιού. Πληροφορίες που ήθελαν να έχει αναπνευστικό πρόβλημα, δεν επιβεβαιώνονται κι αναμένεται το επίσημο ιατρικό ανακοινωθέν. Ο 64χρονος νοσηλευόταν για 11 μέρες σε θάλαμο αρνητικής πίεσης, του χορηγήθηκε και αντιικό φάρμακο, ωστόσο, η υγεία του επιδεινώθηκε ραγδαία τα τελευταία 24ωρα και τα ξημερώματα της Δευτέρας υπέκυψε.
Λίγο αργότερα έγινε γνωστό ότι κατέληξε κι ένας 78χρονος άνδρας, ο οποίος άφησε την τελευταία του πνοή στις 5:30 τα ξημερώματα της Δευτέρας στο Νοσοκομείο Σωτηρία όπου νοσηλευόταν. Ο άτυχος ηλικιωμένος είχε υποκείμενα νοσήματα με αποτέλεσμα να μην ανταπεξέλθει ο οργανισμός του.
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



