Καστοριά: Βρέφος θετικό στον κορονοϊό
Φαίνεται να κόλλησε τον ιό μετά την έξοδό του από το νοσοκομείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικό στον κορωνοϊό νοσηλεύεται νεογέννητο βρέφος από την Καστοριά, το οποίο γεννήθηκε πριν μια εβδομάδα στο Νοσοκομείο των Γρεβενών. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Kozanimedia, το μωράκι είναι καλά στην υγεία του, ενώ όλα τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι δε νόσησε στο νοσοκομείο των Γρεβενών, αλλά όταν εξήλθε από αυτό και μετέβη, με τη μητέρα του, στο σπίτι της οικογένειας, στην Καστοριά.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό, αν νοσεί και η μητέρα του μωρού. Να σημειωθεί ότι στο νοσοκομείο των Γρεβενών κατευθύνονται για να γεννήσουν εγκυμονούσες από την Καστοριά, λόγω της υπάρχουσας κατάστασης με τον κορωνοϊό στην ακριτική πόλη.
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



