Καστοριά: Βρέφος θετικό στον κορονοϊό
Φαίνεται να κόλλησε τον ιό μετά την έξοδό του από το νοσοκομείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικό στον κορωνοϊό νοσηλεύεται νεογέννητο βρέφος από την Καστοριά, το οποίο γεννήθηκε πριν μια εβδομάδα στο Νοσοκομείο των Γρεβενών. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Kozanimedia, το μωράκι είναι καλά στην υγεία του, ενώ όλα τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι δε νόσησε στο νοσοκομείο των Γρεβενών, αλλά όταν εξήλθε από αυτό και μετέβη, με τη μητέρα του, στο σπίτι της οικογένειας, στην Καστοριά.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό, αν νοσεί και η μητέρα του μωρού. Να σημειωθεί ότι στο νοσοκομείο των Γρεβενών κατευθύνονται για να γεννήσουν εγκυμονούσες από την Καστοριά, λόγω της υπάρχουσας κατάστασης με τον κορωνοϊό στην ακριτική πόλη.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



