Άγιο Όρος: Μοναχός θετικός στον κορονοϊό
Ζούσε σε ένα από τα μεγάλα μοναστήρια του Αγίου Όρους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μοναχός του Αγίου Όρους βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, ο μοναχός ζούσε σε ένα από τα μεγάλα μοναστήρια του Αγίου Όρους στην χερσόνησο Άθω, και είχε ταξιδέψει στην Αγγλία με αντιπροσωπεία του μοναστηρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ύποπτα συμπτώματα έχουν εμφανίσει και άλλοι μοναχοί της ίδιας μονής, που παραμένουν σε καραντίνα στα κελιά τους.
Πρόκειται για το πρώτο καταγεγραμμένο κρούσμα κορωνοϊού στο Άγιο Όρος που έχει κλείσει τις πύλες του στους προσκυνητές εξαιτίας της πανδημίας, εδώ και επτά ημέρες. Μερικές ημέρες νωρίτερα, συναγερμός είχε σημάνει και στην Ιερά Μονή Χελανδαρίου, όταν ένας Ιταλός προσκυνητής εμφάνισε ύποπτα συμπτώματα αλλά, όταν μεταφέρθηκε στο ΑΧΕΠΑ για εξετάσεις, διαπιστώθηκε ότι νοσεί από την κοινή γρίπη.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




