Κορονοϊός: Επαναπατρίστηκαν από την Τουρκία 60 φοιτητές και ένα βρέφος
Οι φοιτητές και το βρέφος μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχεία της Ροδόπης και της Ξάνθης, όπου θα παραμείνουν σε καραντίνα τις επόμενες μέρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αργά το βράδυ του Σαββάτου επαναπατρίστηκαν ακόμη 60 φοιτητές μαζί τους και ένα βρέφος, μέσω του συνοριακού σταθμού των Κήπων. Ετσι, ο συνολικός αριθμός των ανθρώπων που έχουν επιστρέψει από την Τουρκία φθάνει τους 150.
Οι φοιτητές και το βρέφος μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχεία της Ροδόπης και της Ξάνθης, όπου θα παραμείνουν σε καραντίνα τις επόμενες μέρες, σύμφωνα με τις οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας και του ΕΟΔΥ.
Για την επιστροφή των φοιτητών κινητοποιήθηκαν άμεσα και συνεργάστηκαν η ΠΑΜΘ και όλες οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, ενώ ο γενικός διευθυντής Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας και ο διευθυντής Δημόσιας Υγείας της ΠΕ Ξάνθης, επισκέφθηκαν αντίστοιχα τους φοιτητές που από χθες βρίσκονται σε καραντίνα σε ξενοδοχεία του Έβρου και της Ξάνθης, προκειμένου να διαπιστώσουν ότι δεν αντιμετωπίζουν κάποιο ζήτημα και ότι όλα βαίνουν καλώς με τη διαμονή τους.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




