Ιωάννινα: Στα «μαλακά» οι οπλίτες που κακοποίησαν σκύλο και τράβηξαν βίντεο
Στη δίκη παραστάθηκε ως πολιτική αγωγή το Φιλοζωικό Σωματείο της Ηγουμενίτσας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο Πενταμελές Στρατοδικείο Ιωαννίνων εκδικάστηκε η υπόθεση της κακοποίησης σκύλου από οπλίτες σε στρατιωτικό φυλάκιο της Κόνιτσας στα τέλη του 2017.
Οι τρεις κατηγορούμενοι κρίθηκαν ένοχοι για την πράξη τους παρά το γεγονός ότι εξέφρασαν την «ειλικρινή τους μεταμέλεια» για όσα συνέβησαν αποδίδοντάς τα σε επιπολαιότητα της στιγμής. Σύμφωνα με το epiruspost.gr, οι δύο οπλίτες τιμωρήθηκαν με ποινή φυλάκισης δέκα μηνών και χρηματική ποινή 2.000 ευρώ με αναστολή, ενώ ο τρίτος κατηγορούμενος με ποινή φυλάκισης έξι μηνών και χρηματική ποινή 1.000 ευρώ.
Στη δίκη παραστάθηκε ως πολιτική αγωγή το Φιλοζωικό Σωματείο της Ηγουμενίτσας.
Οι τρεις στρατιώτες είχαν απολυθεί όταν είχε δημοσιοποιηθεί το βίντεο, ωστόσο για έξι μήνες μετά την απόλυσή τους διέπονται υπό την στρατιωτική νομοθεσία και έτσι η δικογραφία είχε σχηματιστεί από τον εισαγγελέα του Στρατοδικείου Ιωαννίνων.
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



