Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου»: Γιατρός θετική στον κορονοϊό
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσουν αύριο εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετική στον κορονοϊό είναι μία παιδίατρος στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» της Θεσσαλονίκης και αποτελεί το πρώτο κρούσμα σε εργαζόμενο στο συγκεκριμένο νοσηλευτικό ίδρυμα. Η γυναίκα βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι της και γίνεται προσπάθεια να ιχνηλατηθούν οι επαφές της.
Στο μεταξύ αύριο Τρίτη 7 Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, στις 9:30 το πρωί, οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο προαύλιο, ζητώντας να προμηθευθούν όλα τα απαραίτητα «όπλα» (μάσκες, γάντια, στολές κτλ) για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, αφού, όπως υποστηρίζουν υπάρχει τεράστια έλλειψη.
Οι εργαζόμενοι θα συνομιλήσουν με τον κόσμο για το ζήτημα και θα διανείμουν ενημερωτικό υλικό, τηρώντας, όπως αναφέρουν, όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
Διαμαρτυρία για τις ελλείψεις στο σύστημα Δημόσιας Υγείας θα πραγματοποιήσουν την Τρίτη και οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο «Θεαγένειο», οι οποίοι προτίθενται να αναρτήσουν πανό στο προαύλιο.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




