Θεσσαλονίκη: Συναγερμός στο νοσοκομείο «Άγιος Παύλος» μετά από κρούσμα κορονοϊού
Γυναίκα με χρόνιο νόσημα νοσηλευόταν για μέρες στο νοσοκομείο. Εισήχθη απύρετη, όμως, το βράδυ της Τετάρτης ανέβασε πυρετό και εντοπίστηκε θετική στον κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός σήμανε από το βράδυ της Τετάρτης στο νοσοκομείο «Άγιος Παύλος» της Θεσσαλονίκης, όταν 32χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν για μέρες με χρόνιο νόσημα, βρέθηκε θετική στον κορονοϊό. Όταν εισήχθη στο νοσοκομείο η γυναίκα ήταν απύρετη, ωστόσο, το βράδυ της Τετάρτης ανέβασε κάποια δέκατα. Σε τεστ που της έγινε, διαπιστώθηκε ότι ήταν θετική στον κορονοϊό και μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, το οποίο αποτελεί νοσοκομείο αναφοράς για τον κορονοϊό στη Θεσσαλονίκη.
Όπως ανέφερε στο ethnos.gr η πρόεδρος των εργαζομένων στο νοσοκομείο «Άγιος Παύλος», Βασιλική Χύτα, αμέσως εφαρμόστηκαν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα από τον ΕΟΔΥ και ξεκίνησε ιχνηλάτηση, προκειμένου να εντοπιστούν όλοι οι γιατροί και οι νοσηλευτές που ήρθαν σε επαφή με την 32χρονη.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αρκετοί εργαζόμενοι φέρεται να ήρθαν σε επαφή με την 32χρονη, αφού η κοπέλα βρισκόταν για μέρες στο νοσοκομείο και θα μπουν σε καραντίνα, προκειμένου να αποφευχθεί η εξάπλωση του ιού στον «Άγιο Παύλο».
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



