ΕΒΕΘ: Κατέθεσε 300.000 ευρώ για την ενίσχυση νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης
Τα χρήματα δίνονται για ενίσχυση των νοσοκομείων «ΑΧΕΠΑ», «Παπανικολάου» και «Ιπποκράτειο»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την επιταγή των 300.000 ευρώ, για την έκτακτη ενίσχυση κρατικών νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης, παρέδωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μασούτης, στον πρόεδρο του Δικτύου Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Αρωγής, Νίκο Πέντζο.
Το ΕΒΕΘ ανταποκρίθηκε στην έκκληση του Δικτύου Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Αρωγής και συνεισέφερε στο πρόγραμμά του «Προσφέρω στην Υγεία». Με ομόφωνη απόφαση του διοικητικού του συμβουλίου, το ΕΒΕΘ ενισχύει με την δωρεά του, ισομερώς, τα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης «ΑΧΕΠΑ», «Παπανικολάου» και «Ιπποκράτειο», τα οποία βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης για την αναχαίτιση της πανδημίας.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




