Ασκληπιείο Βούλας: Χειροκροτήματα και «μπράβο» σε ασθενή που βγαίνει από τη ΜΕΘ
Στο καλό! Μπράβο! Γειά σας!» φωνάζει η γιατρός από την πόρτα της ΜΕΘ...🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τέτοιες στιγμές δίνουν κουράγιο στο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό και δύναμη στην κοινωνία για να συνεχίσει να μάχεται κατά του κορονοϊού. Ενας ακόμη ασθενής βγαίνει νικητής και οι γιατροί του Ασκληπιείου Βούλας τον χαιρετούν συγκινημένοι καθώς τελειώνει η νοσηλεία του στην ΜΕΘ. Μια νίκη κατακτήθηκε για τον ίδιο τον ασθενή αλλά και για τους γιατρούς του...
«Στο καλό! Μπράβο! Γειά σας!» φωνάζει η γιατρός από την πόρτα της ΜΕΘ στο βίντεο που ανάρτησε στο facebook ο Αιμίλιος Βουγιουκλάκης, αναπληρωτής διοικητής του νοσοκομείου που αναφέρει: «Δεν είναι μια απλή λήψη. Είναι η απευθείας μαγνητοσκόπηση μιας νίκης της ζωής απέναντι στον θάνατο! Είναι η στιγμή ανάτασης για όλους μας! Η ώρα που ένας ακόμη συμπολίτης μας που έχει νοσήσει με κορονοϊό -ο δεύτερος κατά σειρά- εξέρχεται από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γ.Ν. "Ασκληπιείο Βούλας».
10 χρόνια Brexit: Οι «κρυφές» επιπτώσεις, η αναδιαμόρφωση της βρετανικής πραγματικότητας και ο 7ος πρωθυπουργός
«Ή θα νικήσουμε ή θα νικήσουμε»: Πλήθος κόσμου στο Σύνταγμα για τα Προσφυγικά και τον Αριστοτέλη Χαντζή
Ο Ερντογάν «βάζει πλώρη» για νέα 7ετή θητεία: Πώς σκοπεύει να... ξεγελάσει το Σύνταγμα
Υπόθεση κανιβαλισμού στη Βουδαπέστη: 30χρονος έκλεβε ανθρώπινα μέλη από νοσοκομείο - Σοκάρουν οι εικόνες από το σπίτι του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



