Κορονoϊός: Κατέληξε 57χρονη στο ΑΧΕΠΑ - Στους 103 οι νεκροί στην Ελλάδα
Σύμφωνα με πληροφορίες, η 57χρονη ήταν διαβητική🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια 57χρονη γυναίκα είναι το 103ο θύμα του κορονοϊού στην Ελλάδα. Νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης και είχε υποκείμενο νόσημα.
Νωρίτερα, σήμερα, ο Σωτήρης Τσιόδρας ανακοίνωσε 72 διασωληνωμένους, με μέση ηλικία 68 έτη, εκ των οποίων 15 γυναίκες. Όπως είπε ο λοιμωξιολόγος το 82% εκ των ασθενών έχει υποκείμενο νόσημα ή και ηλικία άνω των 70 ετών.
Παράλληλα, στην Ελλάδα 29 ασθενείς κορoνοϊού έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ. Στη χώρα μας σημειώθηκε ένας ακόμη θάνατος, ανεβάζοντας τον αριθμό των θυμάτων σε 103, 28 από τους νεκρούς ήταν γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες, ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων υπολογίζεται στα 73 έτη. Από τα θύματα του κορονοϊού, το 89,2% είχε υποκείμενο νόσημα ή και ηλικία άνω των 70 ετών.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



