«Πράσινο φως» για τη χορήγηση πλάσματος σε σοβαρά νοσούντες από κορονοϊό
Σε όποιον χορηγείται πλάσμα με oυσία από ασθενή που έχει αναρρώσει, μειώνει τόσο τον χρόνο παραμονής στη ΜΕΘ, όσο και τη θνησιμότητα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Πράσινο φως» για να ξεκινήσει η θεραπεία με πλάσμα, με αντισώματα δηλαδή όσων έγιναν καλά από τον κορονοϊό σε όσους νοσούν, είχε ανακοινώσει πριν από μερικές ημέρες ο καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας.
Ο καθηγητής λοιμωξιολογίας, ανέφερε ότι θα ξεκινήσει άμεσα η χορήγηση αντισωμάτων μετά από πλασμαφαίρεση από ασθενείς που νόσησαν και έγιναν καλά.
Έχει παρατηρηθεί πώς σε όποιον χορηγείται πλάσμα με oυσία από ασθενή που έχει αναρρώσει, μειώνει τόσο τον χρόνο παραμονής στη ΜΕΘ, όσο και τη θνησιμότητα.
Δεκάδες εθελοντές που έχουν αναρρώσει μπορούν να γίνουν δότες πλάσματος και η μελέτη θα διαρκέσει τουλάχιστον 20 μήνες, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ.
Δείτε αναλυτικά στο παρακάτω βίντεο:
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



