ΑΧΕΠΑ: Θετικές στον κορoνοϊό δύο νοσηλεύτριες και μία καθαρίστρια
Και οι τρεις ασθενείς έχουν ήπια συμπτώματα και η κατάσταση της υγείας τους είναι καλή.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τρεις εργαζόμενες στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ βρέθηκαν θετικές στον κορoνοϊό. Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ, πρόκειται για μία εργαζόμενη σε θάλαμο στον τομέα της καθαριότητας και δύο νοσηλεύτριες. Και οι τρεις εργαζόμενες απασχολούνται στο τμήμα της γ' χειρουργικής κλινικής. Οι δύο εξ αυτών νοσηλεύονται στο νοσοκομείο, ενώ η μία βρίσκεται στο σπίτι της.
Και οι τρεις ασθενείς έχουν ήπια συμπτώματα και η κατάσταση της υγείας τους είναι καλή. Παράλληλα, ιάθηκε και επέστρεψε κανονικά στην εργασία της η ειδικευόμενη γιατρός, από την παθολογική κλινική, που είχε βρεθεί στις αρχές του μήνα θετική στον ιό.
Διαβάστε ακόμη
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




