«Βρέχει» σοβάδες στο Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός
«Από θαύμα δεν τραυματίστηκαν οι ασθενείς» αναφέρει ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τελειωμό δεν έχουν τα προβλήματα υποδομών στα δημόσια νοσοκομεία. Πλέον, πέφτουν ακόμη και τα ταβάνια στα κεφάλια των ασθενών. Όπως καταγγέλλουν οι Εργαζόμενοι στο ΕΣΥ (ΠΟΕΔΗΝ), πέφτουν τα ταβάνια στα κεφάλια των ασθενών στο Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός, αφού την περασμένη Παρασκευή το απόγευμα έπεσε ο σοβάς από το ταβάνι σε εξάκλινο θάλαμο της Καρδιολογικής κλινικής.
«Οι παθογένειες των νοσοκομείων δεν μπορούν να κρυφτούν. Ο κτιριακός εξοπλισμός είναι σε κακό χάλι. Από θαύμα δεν τραυματίστηκαν οι ασθενείς» αναφέρει ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος.
Σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ, μεγάλο μέρος του ταβανιού έπεσε πάνω σε ένα κρεβάτι ασθενούς. «Ευτυχώς πριν από λίγη ώρα είχε πάρει εξιτήριο και δεν πρόλαβε να καλυφθεί από άλλον ασθενή. Τρομοκρατήθηκαν αρκετά οι ασθενείς της κλινικής. Θα μπορούσε να υπάρξει σοβαρός τραυματισμός» προειδοποιεί ο κ. Γιαννάκος.


«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




