Ερευνα: Το 30% των γυναικών ανέβαλαν τη μαστογραφία τους - Οχι άλλη καθυστέρηση
Από φόβο μήπως μολυνθούν με κορονοϊό, πολλές γυναίκες ανέβαλαν τη μαστογραφία τους πρώτους μήνες της πανδημίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κατά την πρώτη φάση της πανδημίας του κορονοϊού πολλές γυναίκες ανά τον κόσμο απέφυγαν να πάνε σε γιατρό και να κάνουν μαστογραφία. Η μείωση έφτασε σε ορισμένες περιπτώσεις μέχρι και το 30% σύμφωνα με γερμανική έρευνα. Τα κέντρα στα οποία γίνονται μαστογραφίες ήταν σχεδόν άδεια.
Ο πρόεδρος της Γερμανικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, σύμφωνα με τη Deutsche Welle, θεωρεί ότι είναι απολύτως απαραίτητο, ασθενείς των οποίων τα συμπτώματα δεν έχουν ξεκάθαρη διάγνωση να κάνουν τις εξετάσεις που ανέβαλαν λόγω κορονοϊού. Στις 25 Μαρτίου, οι επικεφαλής των κέντρων που γίνονται οι μαστογραφίες, αποφάσισαν να σταματήσουν μέχρι τέλος Απριλίου να στέλνουν προσκλήσεις σε γυναίκες για να τους υπενθυμίζουν την εξέταση. Όλα τα κέντρα έκλεισαν και όχι μόνο στη Γερμανία. Το ίδιο έγινε και στην Αγγλία. Οι ασθενείς και το ιατρικό προσωπικό φοβόντουσαν μήπως κολλήσουν τον ιό διότι η διαδικασία της μαστογραφίας δεν επιτρέπει την τήρηση των αποστάσεων.
Ο χαμένος χρόνος των δύο μηνών δεν σημαίνει κάτι ανησυχητικό για τις γυναίκες που κάνουν μαστογραφία τακτικά, ωστόσο δεν θα πρέπει να παραταθεί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, λένε οι ειδικοί καθώς η τυχόν καθυστέρηση μπορεί να τους κοστίσει ακόμη και τη ζωή.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



