Κορονοϊός: Υποχρεωτικά rapid test στους υγειονομικούς που δεν έκαναν εμβόλιο
Μετά τη μεγάλη διασπορά σε νοσοκομεία και μονάδες υγείας, ο υπουργός Υγείας αποφάσισε να γίνονται υποχρεωτικά τεστ σε όσους δεν εμβολιάστηκαν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έντονη ανησυχία φαίνεται ότι έχει προκαλέσει στις υγειονομικές Αρχές η μεγάλη διασπορά σε νοσοκομεία και σε εργαζόμενους. Μάλιστα η τελευταία περίπτωση του Νοσοκομείου Μεταξά όπου βρέθηκαν θετικοί τόσο εργαζόμενοι όσο και ογκολογικοί ασθενείς, θορύβησαν δεόντως και το υπουργείο Υγείας.
Γι αυτό και με απόφαση του Υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια, καθίσταται υποχρεωτική η διεξαγωγή rapid test δύο φορές την εβδομάδα σε όλο το προσωπικό – ιατρικό, νοσηλευτικό, διοικητικό, λοιπό – των Μονάδων Υγείας του ΕΣΥ, που δεν έχει εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού. Αγνωστο παραμένει γιατί δεν ήταν υποχρεωτικά τα τεστ για τον κορονοϊό στο υγειονομικό προσωπικό.
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




