Κορονοϊός: Το ρίσκο για όσους νόσησαν αλλά δεν νοσηλεύτηκαν – Τι αποδεικνύει νέα έρευνα
Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκαν τα μητρώα συνταγογράφησης, ασθενών και ασφαλιστικών εταιρειών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι ασθενείς που δεν έχουν νοσηλευτεί σε νοσοκομείο λόγω του κορονοϊού αντιμετωπίζουν μικρό κίνδυνο να εμφανίσουν σοβαρά, μακροπόθεσμα προβλήματα, αλλά αναφέρουν περισσότερες επισκέψεις σε γενικούς γιατρούς μετά την ασθένειά τους, σύμφωνα με μία έρευνα που δημοσιεύτηκε στην ιατρική επιθεώρηση The Lancet Infectious Diseases.
«Ο απόλυτος κίνδυνος εμφάνισης σοβαρών προβλημάτων έπειτα από μια μόλυνση από τον SARS-CoV-2 για την οποία δεν απαιτήθηκε νοσηλεία είναι χαμηλός. Ωστόσο η αύξηση στις επισκέψεις σε γενικούς γιατρούς και στα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων ενδέχεται να υποδεικνύει ότι υπάρχουν επακόλουθα από την COVID-19», σύμφωνα με την ίδια έρευνα. Για την μελέτη χρησιμοποιήθηκαν τα μητρώα συνταγογράφησης, ασθενών και ασφαλιστικών εταιρειών.
Διαβάστε επίσης: Κορονοϊός - BionTech: Αποτελεσματικό απέναντι στις μεταλλάξεις το εμβόλιο
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




