ΕΟΠΥΥ: Με SMS θα ενημερώνεται ο ασφαλισμένος για κάθε πράξη που εκτελείται στο ΑΜΚΑ του
Τι αλλάζει στον ΕΟΠΥΥ με την ψηφιοποίηση των συστημάτων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Ψηφιακά θα ενημερώνεται πλέον ο ασφαλισμένος του ΕΟΠΥΥ για όλες τις δραστηριότητες που τον αφορούν. Ειδικότερα όπως ανακοίνωσε ο ΕΟΠΥΥ, πλέον εντάσσεται μια ακόμα υπηρεσία στο Φάκελο Ασφάλισης Υγείας (ΦΑΥ) που δίνει στον ασφαλισμένο πρόσβαση στην ενημέρωση για κάθε πράξη που εκτελείται στο ΑΜΚΑ του μέσω μηνύματος που θα λαμβάνει στο κινητό του.
Ήδη από τις 9 Ιουλίου 2021 ο γιατρός υποχρεούται να δηλώνει τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του ασθενούς ώστε οι ενημερώσεις εκτέλεσης γνωματεύσεων, να φτάνουν στον ενδιαφερόμενο μέσω sms. Στην περίπτωση που ο ασφαλισμένος καταχωρήσει ο ίδιος το κινητό του στον Φάκελο Ασφάλισης Υγείας (ΦΑΥ), τότε αυτό θα δηλώνεται αυτόματα, σε κάθε επόμενη έκδοση γνωματεύσεων, ώστε να λαμβάνει ασφαλή πληροφόρηση.
Για τις γνωματεύσεις που απαιτούν έγκριση, όπως οι ειδικές θεραπείες, νοσηλείες κλπ, αυτές θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά από τους ιατρούς, στις αρμόδιες επιτροπές ελεγκτών ιατρών, επισυνάπτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Με την έκδοση της απόφασης έγκρισης, ο ασφαλισμένος ενημερώνεται αυτόματα, μέσω του ΦΑΥ και η γνωμάτευση γίνεται διαθέσιμη προς εκτέλεση.
Στη φιλοσοφία άλλωστε του ΕΟΠΥΥ συμπεριλαμβάνεται η ενεργή και έγκυρη συμμετοχή του πολίτη κάτι που καθίσταται δυνατό μέσω του Φακέλου Ασφάλισης Υγείας (ΦΑΥ), ως παραγωγικό ανταποδοτικό όφελος του Οργανισμού για αυτό και κινείται σε δύο άξονες αφενός στην υψηλής ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και αφετέρου στην πλήρη διαφάνεια και έλεγχο των διενεργούμενων πράξεων από τους ασφαλισμένους του.
Συνεπώς σε περιπτώσεις που προκύπτει αναντιστοιχία στην ορθότητα των ενημερώσεων, δηλαδή εφόσον διαπιστωθεί πράξη η οποία δεν έχει πραγματοποιηθεί ο ασφαλισμένος μπορεί να προχωρήσει σε ένσταση μέσω της εφαρμογής Δηλώσεων Εναντίωσης περιγράφοντας το κομμάτι που αμφισβητεί (συνταγογράφηση, επίσκεψη σε ιατρό) και το αίτημα να διαβιβαστεί αυτόματα στις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες, για την αποκατάσταση του ιατρικού του ιστορικού.
Τέλος υπογραμμίζεται ότι οι παροχές, εκτός συμβεβλημένων παρόχων υγείας, που υποβάλλονται από τους ασφαλισμένους για αποζημίωση ως ατομικά αιτήματα, μέσω του GOV.GR ή των Κ.Ε.Π., επισυνάπτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά, αποστέλλονται ηλεκτρονικά στις ΠΕ.ΔΙ. Με την έκδοση της εγκριτικής απόφασης, ο ασφαλισμένος ενημερώνεται αυτόματα, μέσω του ΦΑΥ και τα χρήματα κατατίθενται στον IBAN που έχει δηλώσει. Όλες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες, μέσω του ΦΑΥ, προσφέρονται στους ασφαλισμένους και τα ανήλικα προστατευόμενα μέλη των οικογενειών τους. Κάθε κάτοχος ΑΦΜ δύναται να χρησιμοποιήσει τον ΦΑΥ με προσωπικούς κωδικούς.
Καιρός – Καύσωνας: H χώρα στο έλεος του αεροχειμάρου με θερμοκρασίες άνω των 45 βαθμών
Καύσωνας: Όλα τα μέτρα προστασίας των εργαζόμενων – Αναλυτικά η εγκύκλιος του υπουργείου Εργασίας
Γυναικοκτονία στη Δάφνη - Καταγγελία: «Στις 11 Ιουλίου είχα καλέσει ξανά την αστυνομία»
Καύσωνας: Ποιοι δημόσιοι υπάλληλοι δεν θα πάνε στις δουλειές τους
Μωβ Μέδουσες: Τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που έρθετε σε επαφή μαζί τους
Αυτονόητη η κυκλοφορία τρένων μόνο στα τμήματα με έγκριση ασφαλείας - Νέα πρόστιμα σε ΟΣΕ και Hellenic Train
«Βαθμό» στους...καθηγητές τους θα βάλουν οι φοιτητές - Θα κρίνουν τον τρόπο διδασκαλίας, τη μεταδοτικότητα και την προθυμία
Απίστευτη καταγγελία: Πήραν το 100 για περιστατικό κλοπής και αρνήθηκε να πάει - «Μας είπαν δεν μπορούν να έρθουν»
Από τη Μαρία Κάλλας στον Στέλιο Καζαντζίδη και τον Γκαμπίτο: Βιογραφίες που φωτίζουν το χθες και εμπνέουν το σήμερα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr