Ικανοποίηση ΙΣΑ για συμμετοχή εκπροσώπων των ιατρικών Συλλόγων, στα ΔΣ των Νοσοκομείων του ΕΣΥ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ικανοποίησή του, εκφράζει ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ), για την υλοποίηση του αιτήματος που είχε υποβάλει ο πρόεδρος του, Γιώργος Πατούλης, αναφορικά με τη συμμετοχή εκπροσώπων του, στα ΔΣ των Δημοσίων Νοσοκομείων.
Ειδικότερα, ορίζεται ότι τα νοσοκομεία διοικούνται από ενιαίο συλλογικό όργανο Διοίκησης, στη σύνθεση του οποίου συμμετέχει υποχρεωτικά ένας εκπρόσωπος του ιατρικού συλλόγου, στη χωρική αρμοδιότητα του οποίου εδρεύει η οργανική μονάδα έδρας, ο οποίος ορίζεται μαζί με τον αναπληρωτή του με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου.
"Οι Ιατρικοί Σύλλογοι θα μπορούν πλέον να έχουν λόγο για τα σημαντικά ζητήματα των νοσοκομειακών ιατρών του ΕΣΥ, την επίλυση των προβλημάτων τους, την ορθή ιατρική πρακτική και την προστασία της δημόσιας υγείας", τόνισε ο κ. Πατούλης.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



