Η μέτρια κατανάλωση καφέ «ασπίδα» προστασίας από τα καρδιακά νοσήματα
Περισσότερα από 170.000 άτομα για τις αναλύσεις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η τακτική κατανάλωση μέτριας ποσότητας καφέ και καφεΐνης μπορεί να έχει προστατευτική δράση έναντι της εμφάνισης πολλαπλών καρδιομεταβολικών νοσημάτων. Αυτό διαπιστώνει έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism» της Endocrine Society.
Περισσότερα από 170.000 άτομα για τις αναλύσεις
Οι ερευνητές μελέτησαν δεδομένα από τη βρετανική βάση δεδομένων UK Biobank για περισσότερα από 170.000 άτομα για τις αναλύσεις της καφεΐνης και περίπου 188.000 για τις αναλύσεις της κατανάλωσης καφέ. Οι συμμετέχοντες δεν είχαν κανένα καρδιομεταβολικό νόημα κατά την έναρξη της μελέτης. Η έκβαση των καρδιομεταβολικών νοσημάτων των συμμετεχόντων προσδιορίστηκε από ιατρικές καταστάσεις που ανέφεραν οι ίδιοι, δεδομένα πρωτοβάθμιας περίθαλψης, συνδεδεμένα νοσοκομειακά δεδομένα και αρχεία αρχείων θανάτων.
Όπως διαπίστωσαν, η τακτική κατανάλωση καφέ ή καφεΐνης σε μέτρια νόσο σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης καρδιομεταβολικής πολυνοσηρότητας, δηλαδή συνύπαρξης τουλάχιστον δύο καρδιομεταβολικών νοσημάτων, όπως του διαβήτη τύπου 2, της στεφανιαίας και του εγκεφαλικού επεισοδίου.
Συγκεκριμένα, σε σύγκριση με τη μη ή την ποσότητα μικρότερης από 100 mg καφεΐνης ημερησίως, όσοι κατανάλωναν μέτρια ποσότητα καφέ (τρία φλυτζάνια την ημέρα) ή καφεΐνης (200-300 mg ημερησίως) είχαν αντίστοιχα 48,1% και 40,7% μειωμένο κίνδυνο για νεοεμφανιζόμενη καρδιομεταβολική πολυνοσηρότητα.
Θεσσαλονίκη: Η στιγμή που ο «Ακύλας» ξετρυπώνει κρύπτη με κοκαΐνη σε κάθισμα οδηγού
Δυστύχημα στα Μάλγαρα: Νεκρή 70χρονη μετά από σύγκρουση με φορτηγό
Άγριο έγκλημα στην Αιγιαλεία: Νεκροί μητέρα και γιος μέσα στο σπίτι τους - Φέρουν τραύματα από μαχαίρι
Σκηνές τρόμου στην Ηλιούπολη: Απίστευτες εικόνες από πρόσκρουση φορτηγού σε κολώνα - «Από τύχη δεν είχαμε θύματα»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



