Γρίπη: Στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Αγλαΐα Κυριακού» δύο παιδιά - Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ
Σύμφωνα με τον Μιχάλη Γιαννάκο, πρόκειται για ένα αγοράκι 3 μηνών με βαριά συμπτώματα και ένα κοριτσάκι 4 ετών.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Δύο ακόμη παιδάκια βρέθηκαν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Αγλαΐα Κυριακού» με συμπτώματα από γρίπη.
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος, στην εφημερία της Παρασκευής 30/1 του νοσοκομείου «Αγλαΐα Κυριακού», δύο παιδιά εισήχθησαν στη ΜΕΘ από γρίπη.
Σύμφωνα με τον Μιχάλη Γιαννάκο, πρόκειται για ένα αγοράκι 3 μηνών με βαριά συμπτώματα και ένα κοριτσάκι 4 ετών.
Το αγοράκι δεν χρειάστηκε να διασωληνωθεί και αναμένεται να βγει από τη ΜΕΘ, ενώ το κοριτσάκι είναι καλά, έχει βγει από τη ΜΕΘ και νοσηλεύεται σε κλινική.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Σεισμοί και πολιτική: Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΒΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




