Ποια θα είναι η Νο 1 αιτία θανάτου το 2050, σύμφωνα με τον Ιατρικό Σύλλογο
Η πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως θα είναι η ανάπτυξη ανθεκτικών μικροβίων λόγω υπερκατανάλωσης αντιβιοτικών, επεσήμανε ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το 2050, η πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως θα είναι η ανάπτυξη ανθεκτικών μικροβίων λόγω υπερκατανάλωσης αντιβιοτικών, επεσήμανε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, Αθανάσιος Εξαδάκτυλος, σε παρέμβασή του στο 19o PHARMA point, τονίζοντας παράλληλα ότι θα πρέπει να ληφθούν εγκαίρως μέτρα.
Επίσης, ο κ. Εξαδάκτυλος αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα να αντιληφθούμε ότι «δημόσιο» δεν είναι μόνο το κρατικό, αλλά και οι υπηρεσίες από χιλιάδες ιδιώτες παρόχους, γιατρούς και φαρμακοποιούς, που προσφέρουν δημόσιες υπηρεσίες μέσα από τις ιδιωτικές δομές τους.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



