Την απομάκρυνση βουλευτή εν ενεργεία ζητά ο Ιατρικός Σύλλογος
Έντονες αντιδράσεις για τον διορισμό του βουλευτή Κώστα Μάρκου στο Πειθαρχικό των γιατρών από τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την απομάκρυνση εν ενεργεία βουλευτού από το Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο Ιατρών ΕΣΥ, ζητά ομόφωνα με επιστολή του προς τον υπουργό Υγείας κ.Βασίλη Κικίλια, το ΔΣ του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ).
Ειδικότερα με πρόσφατη απόφαση (Δεκέμβριος 2019) το υπουργείο Υγείας όρισε τη νέα σύνθεση του Κεντρικού Πειθαρχικού Συμβουλίου Ιατρών ΕΣΥ, στο οποίο για πρώτη φορά στα ιατρικά χρονικά συμμετέχει ο βουλευτής εν ενεργεία κ.Κώστας Μάρκου.
Ο ΠΙΣ, όπως αναφέρει, μετά από συζήτηση του Διοικητικού Συμβουλίου ζητά ομόφωνα από τον υπουργό Υγείας την αλλαγή της σύνθεσης του Κεντρικού Πειθαρχικού Συμβουλίου Ιατρών ΕΣΥ και την πρόβλεψη του αυτονόητου για δημοκρατική χώρα, της μη συμμετοχής κοινοβουλευτικών σε όργανα πειθαρχικού ελέγχου δημοσίων υπαλλήλων.
Το ΔΣ του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου θεωρώντας ότι με τη συμμετοχή βουλευτών σε όργανα που αφορούν στους γιατρούς, καταπατάται βάναυσα η δημοκρατική αρχή της διάκρισης των εξουσιών, ζητά από τον υπουργό Υγείας να προβεί σε άμεση αλλαγή της σύνθεσης του Κεντρικού Πειθαρχικού Συμβουλίου των Ιατρών ΕΣΥ.
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




