Νέα Υόρκη: Εξετάσεις για εργαζόμενους σε οίκους ευγηρίας δύο φορές την εβδομάδα
Μειώθηκαν στους 207 οι θάνατοι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε όλους τους οίκους ευγηρίας στην πολιτεία της Νέας Υόρκης οι υπάλληλοι θα εξετάζονται στο εξής δύο φορές την εβδομάδα για τον νέο κορονοϊό, ανακοίνωσε ο κυβερνήτης Άντριου Κουόμο, σε μια προσπάθεια να αναχαιτιστεί η εξάπλωση της Covid-19 στο πιο ευάλωτο τμήμα του πληθυσμού.
Κατά την καθημερινή συνέντευξη Τύπου που παραχωρεί, ο κυβερνήτης ανακοίνωσε νέα μέτρα για να προστατευθούν οι ηλικιωμένοι ασθενείς. Μεταξύ άλλων, απαγόρευσε στα νοσοκομεία να μεταφέρουν αυτούς τους ασθενείς σε γηροκομεία αν δεν έχουν βρεθεί αρνητικοί στον νέο κορονοϊό.
«Αυτό είναι κανόνας, όχι σύσταση», τόνισε.
Ο Κουόμο απείλησε ότι τα ιδρύματα που δεν τηρούν τους νέους κανόνες θα χάσουν την άδειά τους.
Οι θάνατοι από τον νέο κορονοϊό ανήλθαν το τελευταίο 24ωρο σε 207, συνεχίζουν δηλαδή να μειώνονται αφού το αμέσως προηγούμενο ήταν 226.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



