Σημαντική ανακάλυψη για τον κορονοϊό: Φάρμακο μειώνει στο ένα τρίτο τη θνητότητα
Τα αποτελέσματα της βρετανικής έρευνας χαρακτηρίζονται «καθοριστικής σημασίας εξέλιξη» από τους επιστήμονες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η χορήγηση χαμηλών δόσεων του στεροειδούς φαρμάκου δεξαμεθαζόνη σε νοσηλευόμενους ασθενείς τoυ κορονοϊού μείωσε κατά ένα τρίτο την θνητότητα μεταξύ των ασθενών που βρίσκονται σε σοβαρή κατάσταση, σύμφωνα με στοιχεία δοκιμών. Τα αποτελέσματα της βρετανικής έρευνας χαρακτηρίζονται «καθοριστικής σημασίας εξέλιξη» από τους επιστήμονες που πραγματοποίησαν τις κλινικές δοκιμές με την ονομασία RECOVERY, οι οποίοι δηλώνουν ότι το φάρμακο θα πρέπει να περιληφθεί στο πρωτόκολλο για τους νοσηλευόμενους ασθενείς της Covid-19.
«Το αποτέλεσμα δείχνει ότι η χορήγηση δεξαμεθαζόνης σε ασθενείς με COVID-19 που βρίσκονται σε αναπνευστήρα ή τους χορηγείται οξυγόνο, θα σώσει ζωές και θα το πράξει σε ένα εξαιρετικά χαμηλό κόστος» δηλώνει ο Martin Landry, του πανεπιστημίου της Οξφόρδης και εκ των επιβλεπόντων της έρευνας. Ο συνάδελφός του, Peter Horby, επικεφαλής επίσης στην έρευνα, δηλώνει ότι η δεξαμεθαζόνη, ουσία που χρησιμοποιείται ευρέως για την αντιμετώπιση φλεγμονών «είναι το μόνο φάρμακο μέχρι στιγμής που βρέθηκε να μειώνει τη θνησιμότητα και την μειώνει σημαντικά.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




