ΠΓΔΜ: Η σημαία του ΝΑΤΟ κυματίζει πλέον έξω από το κυβερνητικό κτίριο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η σημαία του ΝΑΤΟ κυματίζει από σήμερα, δίπλα στη σημαία της μελλοντικής Βόρειας Μακεδονίας, στον προαύλιο χώρο του κτιρίου της κυβέρνησης της χώρας.
Στη σχετική τελετή παρέστησαν υπουργοί της κυβέρνησης της πΓΔΜ, στελέχη του επιτελείου του ΝΑΤΟ στη χώρα, καθώς και πρέσβεις των κρατών-μελών του ΝΑΤΟ στα Σκόπια.
Ο πρωθυπουργός της χώρας Ζόραν Ζάεφ, μιλώντας στην τελετή σημείωσε ότι με τη Συμφωνία των Πρεσπών ανοίγει ο δρόμος για την ένταξη της χώρας στο ΝΑΤΟ και την εκπλήρωση ενός στρατηγικού της στόχου.
Ο Ζόραν Ζάεφ, ο οποίος, στην ομιλία του, αποκάλεσε τρεις φορές τη χώρα «Βόρεια Μακεδονία», ευχαρίστησε ιδιαίτερα τους βουλευτές των κοινοβουλίων της ΠΓΔΜ και της Ελλάδας για την κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών, εξέλιξη, η οποία, όπως είπε, οδηγεί στην κύρωση του πρωτοκόλλου προσχώρησης της χώρας του στο ΝΑΤΟ.
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



