Παπαδόπουλος: Αυτό άλλαξα στο σποτ «Μένουμε Σπίτι» για να μην κινδυνεύσω να φάω γιαούρτι
Ο παρουσιαστής και ηθοποιός αποκάλυψε ότι αρχικά δεν ήταν θετικός στο να αναλάβει την προώθηση του σποτ, αλλά ένα τηλεφώνημα του άλλαξε τη γνώμη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Μεγάλος ντόρος έχει δημιουργηθεί όλο αυτό τον καιρό με την καμπάνια της κυβέρνησης «Μένουμε σπίτι», όπου πρωταγωνιστεί ο Σπύρος Παπαδόπουλος. Ο γνωστός ηθοποιός παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» και αποκάλυψε ότι αρχικά δεν ήταν θετικός στο να αναλάβει την προώθηση του σποτ, καθώς θεώρησε ότι η ευθύνη ήταν βαριά για του ώμους του: «Με πήραν τηλέφωνο, μου εξήγησαν το περιεχόμενο του σεναρίου και η πρώτη αντίδρασή μου ήταν πως εγώ δεν θέλω να πάρω πάνω μου όλο αυτό το βάρος, δηλαδή να θεωρηθώ υπεύθυνος και να κλείσω τον κόσμο στα σπίτια του».
Ωστόσο, οι αντιστάσεις του μειώθηκαν όταν «κάποιοι ειδικοί γιατροί από το γραφείο του πρωθυπουργού με πήραν τηλέφωνο και μου εξήγησαν τους λόγους για τους οποίους έπρεπε, πάση θυσία, να γίνει και να κυκλοφορήσει αυτό το σποτάκι στα media».
Μάλιστα, είχε και μια ένσταση όσον αφορά το κείμενο της διαφήμισης, στο σημείο όπου αναφέρεται στους «παππούδες και τις γιαγιάδες»: «Μοναδική μου ένσταση ήταν η λέξη "ηλικιωμένοι". Επειδή, λοιπόν, δεν είμαι τζόβενο, επειδή λόγω ηλικίας 65 ετών θα ήταν γελοίο εγώ να χαρακτηρίζω τους άλλους "ηλικιωμένους", με τον κίνδυνο να φάω γιαούρτια. Γι’ αυτό σκέφτηκα και το άλλαξα με τις λέξεις "παππούδες και γιαγιάδες"».
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr