GNTM: Το Twitter σχολιάζει τον τελικό και την ψηφοφορία που δεν λειτούργησε
Οι χρήστες του Twitter σχολιάζουν τον τελικό του GNTM🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋

Η βραδιά του τελικού του Greece's Next Top Model ξεκίνησε στις 21:00 και το τηλεοπτικό κοινό περίμενε μέχρι τη 1 το πρωι για να ψηφίσει online την αγαπημένη του παίκτρια ανάμεσα στις: Εβελίνα Σκίτσκο, Μαριάννα Παινέση και Ειρήνη Καζαριάν - που βγήκε τελικά νικήτρια.
Η online ψηφοφορία «άνοιξε» όμως το σύστημα λειτούργησε ελάχιστα και μετά «έπεσε». Οι χρήστες που δεν ψήφισαν βρήκαν... ψυχολογική διέξοδο στο twitter, όπου και σχολίασανόλα όσα τους έκαναν εντύπωση.
Κάποιοι προτίμησαν να βγάλουν νικήτριες τη Ζενεβιέβ και την Έλενα Χριστοπούλου, ενώ ο Μπράτης έκανε θραύση:
Δείτε τα σχόλια:
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



