Κορεάτες τραγουδούν Γιώργο Νταλάρα σε μουσικό talent show και αποθεώνονται
Ο Hwang Geon-ha και ο Ko Young-Yeol επέλεξαν το τραγούδι «Τι πάθος» για το τελευταίο επεισόδιο του διαγωνισμού, καταφέρνοντας να ενθουσιάσουν το κοινό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το ελληνικό τραγούδι, «Τι πάθος» του Γιώργου Νταλάρα, σε στίχους και μουσική του Ζακυνθινού Δημήτρη Λάγιου, διάλεξαν να ερμηνεύσουν δυο διαγωνιζόμενοι από γνωστό κορεάτικο μουσικό talent show. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το talent show «Phantom Singer» και την τρίτη σεζόν, το τελευταίο επεισόδιο της οποίας προβλήθηκε τον Ιούλιο του 2020.
Οι δύο παίκτες, Hwang Geon-ha και Ko Young-Yeol, κατάφεραν να ενθουσιάσουν την κριτική επιτροπή και το κοινό με την επιλογή τους. Βέβαια, η προφορά τους ήθελε ακόμα δουλειά.
Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο τραγούδι συμπεριλαμβάνεται στον δίσκο «Ερωτική Πρόβα» και ο Γιώργος Νταλάρας το τραγούδησε για πρώτη φορά το 1991.
Διαβάστε ακόμη
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



