Ο Φάρελ Γουίλιαμς επιμελείται το τεύχος του TIME «Η Νέα Αμερικανική Επανάσταση»
Το νέο τεύχος του περιοδικού TIME για το διάστημα 31 Αυγούστου - 7 Σεπτεμβρίου προβλέπεται ότι θα μείνει στην ιστορία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Με τίτλο «Η Νέα Αμερικανική Επανάσταση - Οράματα ενός Μαύρου μέλλοντος που εκπληρώνει την υπόσχεση του έθνους» και σε επιμέλεια του καλλιτέχνη και δισκογραφικού παραγωγού Φάρελ Γουίλιαμς, συγκεντρώνει σειρά συζητήσεων και άρθρων που εξετάζουν τη δημιουργία ενός πιο δίκαιου μέλλοντος για τους Αφροαμερικανούς.
«Η Αμερική θεμελιώθηκε πάνω στο όνειρο μιας χώρας στην οποία όλοι δημιουργήθηκαν ίσοι και η οποία περιελάμβανε την υπόσχεση ελευθερίας και δικαιοσύνης για όλους» γράφει ο Φάρελ Γουίλιαμς στο άρθρο «Φάρελ Γουίλιαμς: Το παρελθόν και παρόν της Αμερικής είναι ρατσιστικά. Αξίζουμε ένα Μαύρο μέλλον». Και συνεχίζει: «Όμως, το "όλοι" ποτέ δεν σήμαινε "οι Μαύροι". Όπως οι περισσότεροι Μαύροι Αμερικανοί, καταλαβαίνω ότι το "όλοι" ισχύει μόνον για τα γυαλιά διευρυμένης πραγματικότητας των μετόχων, των διαμεσολαβητών εξουσίας και αυτών που είχαν την τύχη να εκμεταλλευθούν την εισαγωγή μιας εταιρείας στο χρηματιστήριο. Αλλά οι συνεχιζόμενες διαμαρτυρίες για δίκαιο και λογοδοσία που έχουν κατακλύσει τις πόλεις σε όλη τη χώρα με έκαναν να νιώσω κάτι καινούργιο το οποίο μπορώ να περιγράψω με μία μόνον λέξη: Αμερικανός».
Υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Βίκτορ Ουίλιαμς, του καλλιτεχνικού διευθυντή της διεθνούς έκδοσης του TIME, το εξώφυλλο του συγκεκριμένου τεύχους φιλοξενεί το πρώτο καλλιτέχνημα για το περιοδικό της Νέκα Τζόουνς (Nneka Jones): σε λευκό καμβά, κεντημένη μια αμερικανική σημαία σε άσπρο και μαύρο, η οποία «σβήνει» προς χρώμα, «απεικονίζοντας το ότι η κίνηση προς ένα "πιο φωτεινό μέλλον" είναι διαδικασία σε εξέλιξη». «Κάθε που περνάει τη βελόνα στον καμβά, είναι μια ενέργεια από πρόθεση που αντανακλά τις πορείες, τις διαμαρτυρίες, την ώθηση για να πάρει μορφή μια πιο τέλεια ένωση» σχολιάζει το έργο τής Τζόουνς ο Βίκτορ Ουίλιαμς. «Είναι επί τούτου. Είναι επίπονη. Παίρνει χρόνο. Είναι δύσκολη. Κάθε μια από αυτές τις βελονιές είναι η ιστορία κάποιου ατόμου, οι ταλαιπωρίες κάποιου ατόμου. Γι' αυτόν τον λόγο θέλαμε να είναι ορατές οι βελονιές» προσθέτει.
Για το τεύχος, ο Φάρελ Γουίλιαμς προσκάλεσε «κάποιους από τους πιο αναγνωρισμένους σε κάθε τομέα -από την Άντζελα Ντέιβις μέχρι τον Tyler, the Creator, και μέχρι τη βουλευτή Μπάρμπαρα Λι». «Με τόσα τραύματα, πώς αρχίζουμε την επούλωση;» αναρωτιέται ο Φάρελ Γουίλιαμς. «Δεδομένης της αναπόφευκτης κληρονομιάς αυτής της χώρας, διερωτήθηκα κατά πόσον ήταν δυνατόν ακόμη και να πείσεις κάποιους -παρά το ότι δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από αυτό- ότι μπορούμε να υπερβούμε το παρελθόν μας. Αλλά αν είναι να ζητήσουμε ποτέ από αυτό το έθνος να λογοδοτήσει, πρέπει να το υποχρεώσουμε να δημιουργήσει ένα μέλλον που μας προσφέρει τις ίδιες ευκαιρίες για πλούτο, ευημερία και επιτυχία με αυτές που προσφέρει στους κερδοσκόπους που χτίζουν μια αυτοκρατορία με την ελεύθερη εργασία μας» τονίζει.
«Φοβήθηκαν να την τιμήσουν»: Το ΑΠΘ δεν απένειμε τίτλο σπουδών στην οικογένεια της Κέλλυς που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη - Η μητέρα της στο ethnos.gr
Θεσσαλονίκη: 55χρονος χειρουργήθηκε για σκωληκοειδίτιδα, τελικά είχε καρκίνο και τον ενημέρωσαν 1 χρόνο μετά!
Η κλήρωση της Εθνικής: Η Σκωτία αντίπαλος της Ελλάδας στα πλέι οφ του Nations League
Συνεχίζει στο «Emily in Paris» ο Λούκας Μπράβο - Επιστρέφει στη Γαλλία η σειρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr