Βικτώρια Καρύδα: «Είμαι χάλια, έχασα τον άνθρωπό μου»
Συγκλονίζουν οι πρώτες δηλώσεις της πρώην παίκτριας του «My Style Rocks»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο μήνες μετά τον τραγικό χαμό του συζύγου του Γιάννη Μακρή, η Βικτώρια Καρύδα μίλησε για πρώτη φορά στη Σάσα Σταμάτη και την εφημερίδα «Secret», ανοίγοντας την καρδιά της.
«Είμαι χάλια. Έχασα τον άνθρωπό μου! Η Αλεξάνδρα είναι χάλια. Είναι έξι χρονών και καταλαβαίνει τα πάντα» ανέφερε, τονίζοντας τις δύσκολες στιγμές που περνά τόσο η ίδια όσο και τα παιδιά της, τα οποία καλούνται να αντιμετωπίσουν τη δολοφονία του πατέρα τους.
Όσο για τις φήμες που τη θέλουν να φεύγει από την Ελλάδα και να μένει μόνιμα στην Αυστραλία, η ξανθιά καλλονή δήλωσε: «Δεν θα φύγω από την Ελλάδα. Γιατί να φύγω από το σπίτι μου; Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Είναι βλακείες αυτά που γράφουν και λένε».
Διαβάστε ακόμη
«Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
«Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



