Πηνελόπη Σεργουνιώτη για κακοποιητικές συμπεριφορές: «Δεν μπορούσαμε να αντιδράσουμε»
Η τηλεοπτική Άννα από την καθημερινή σειρά «Αγγελική» του Alpha μίλησε για τις καταγγελίες στο θέατρο και αποκάλυψε ότι έχει απευθυνθεί και η ίδια στο ΣΕΗ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Πηνελόπη Σεργουνιώτη, η οποία συμμετέχει στην καθημερινή σειρά «Αγγελική» του Alpha, μίλησε στην εκπομπή «Happy Day» για τον ρόλο της, αλλά και για την καταγγελία της στο ΣΕΗ για κακοποιητική συμπεριφορά προς το πρόσωπό της.
«Πρώτη μου δουλεία ήταν με την Ηλέκτρα στην Επίδαυρο με το Εθνικό Θέατρο» ανέφερε αρχικά η ηθοποιός και αποκάλυψε: «Έχω βρεθεί ως δέκτης σε απαξιωτική συμπεριφορά και ως μάρτυρας σε συμπεριφορές άλλων συναδέλφων, όχι τόσο ακραίων, αλλά σε συμπεριφορές που ήταν άβολες, απαξιωτικές και μπορούσαν να φθάσουν στο βαθμό της κακοποιητικής συμπεριφοράς».
Και συνέχισε: «Δεν μπορούσαμε να αντιδράσουμε. Υπήρχε μια λογική της αποδοχής, της παθητικότητας. Ότι αυτές οι συμπεριφορές είναι ένα κομμάτι της συνεργασίας». Κλείνοντας, για την καταγγελία που θα κάνει στο ΣΕΗ υπογράμμισε ότι «μόλις δημιουργηθεί το πρόσφορο έδαφος, θα προχωρήσω σε ό,τι έχουμε συμφωνήσει με το Σωματείο».
Διαβάστε επίσης: Σοφία Παυλίδου για το περιστατικό βίας: Στη δική μου περίπτωση οι εκπομπές φιλοξενούσαν τον θύτη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




