Κώστας Λασκαράτος: Θετικός στον κορονοϊό ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ1 - «Σήμερα θα έκανα την 3η δόση»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο Κώστας Λασκαράτος. Ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ1 βρίσκεται σε καραντίνα και μίλησε στην εκπομπή «Happy Day», αποκαλύπτοντας πως σήμερα είχε κλείσει ραντεβού για την τρίτη δόση.
«Ήμουν ένας άνθρωπος που πρόσεχε και με τα εμβόλια και τις μάσκες. Η μάσκα δεν έβγαινε από το πρόσωπό μου στο γραφείο. Πρόσεχα πάρα πολύ. Έχει προκύψει αυτό το ζήτημα ότι είμαστε πιο χαλαροί, με τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Πέρσι όταν ερχόσουν σε επαφή με κρούσμα, έμενες 14 ημέρες καραντίνα» δήλωσε ο ίδιος.
Αργότερα, ανέφερε πως τη δεύτερη μέρα ανέβασε υψηλό πυρετό για περίπου 4 ώρες, ενώ σήμερα, την 5η ημέρα, είναι απύρετος. «Συμπτώματα δεν είχα μέχρι που έκανα το rapid test, αλλά ποιος ξέρει από πού κόλλησε; Ήμουν σπίτι - δουλειά, δουλειά - σπίτι. Σπίτι δεν κόλλησα, αλλά δεν έχει σημασία που κόλλησες. Είναι αρκετά μεγάλη η διασπορά».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




