Μιχάλης Χατζηγιάννης - Μαρία Λεκάκη: Θετικοί στον κορονοϊό - Η ανακοίνωσή τους στα social media
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε καραντίνα έχουν μπει ο Μιχάλης Χατζηγιάννης και η Μαρία Λεκάκη μετά τη διάγνωση ότι νοσούν από κορονοϊό. Η ηθοποιός, η οποία αυτή την περίοδο πρωταγωνιστεί στη σειρά «Συμπέθεροι από τα Τίρανα», δημοσίευσε στα social media μια φωτογραφία από το χαρτί, στο οποίο σημειώνει τη θερμοκρασία και το οξυγόνο καθημερινά. Στα σχόλια, οι διαδικτυακοί της φίλοι της έσπευσαν να της ευχηθούν περαστικά.
Παράλληλα, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, όπως αναφέρει και στο βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram, είχε εμβολιαστεί πλήρως και ήταν πολύ προσεκτικός, τηρώντας με συνέπεια όλα τα μέτρα προστασίας κάτι που όπως αποδείχθηκε, δεν στάθηκε ικανό για να μην κολλήσει.
«Εύχομαι να είστε καλά. Εγώ σήμερα, παρόλο που είμαι πλήρως εμβολιασμένος, μετά από διενέργεια μοριακού τεστ, βρέθηκα θετικός στον κορονοϊό. Τα συμπτώματα είναι ήπια σαν ένα ελαφρύ κρυολόγημα. Να προσέχετε, όπως θα συνεχίσω να προσέχω και εγώ. Εκ των πραγμάτων και αναγκαστηκά, η αυριανή παράσταση με την Άλκηστις Πρωτοψάλτη αναβάλλεται για την Τετάρτη 12 Ιανουαρίου» ανέφερε ο τραγουδιστής.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




