Ελένη Τσαλιγοπούλου: «Είναι η πρώτη μου εμφάνιση χωρίς γυαλιά» – Τι αποκάλυψε για το πρόβλημα στα μάτια της
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η Ελένη Τσαλιγοπούλου ήταν καλεσμένη τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου στο Στούντιο 4, όπου για πρώτη φορά μίλησε για το πρόβλημα με τα μάτια της που την ταλαιπώρησε ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια.
«Είναι η πρώτη μου εμφάνιση χωρίς γυαλιά. Η αλήθεια είναι ότι το πρόβλημα με τα ματάκια μου είναι κάπως καλύτερα. Πέρασα έναν εξόφθαλμο, που με ταλαιπώρησε για αρκετά χρόνια, 6-7 και συνεχίζει να με ταλαιπωρεί», ανέφερε αρχικά η Ελένη Τσαλιγοπούλου.
Και πρόσθεσε: «Η θεραπεία είναι ανάλογα με την περίπτωση. Τα γυαλιά είναι λίγο φερετζές, ρίχνεις και τα μαλλιά μπροστά, καλύπτεσαι και είσαι θεά πάντα. Αν μπορούσα, θα φορούσα και καπέλα», είπε η Ελένη Τσαλιγοπούλου τονίζοντας πως τα πράγματα πλέον είναι καλύτερα μετά την ταλαιπωρία με τα μάτια της.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




