Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Δεν μετάνιωσα που μίλησα ανοιχτά για τη βία στον εργασιακό χώρο, θα το έκανα ξανά»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σε εκδήλωση για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών συνάντησαν οι τηλεοπτικές κάμερες την Πηνελόπη Αναστασοπούλου. Η ηθοποιός ανέφερε πως δεν έχει μετανιώσει στιγμή που μίλησε ανοιχτά για τη βία που βίωσε στον εργασιακό της χώρο.
«Δεν είναι ταμπού το ότι οι γυναίκες δεν εκφράζουν δημόσια αυτό που βιώνουν στον επαγγελματικό τους χώρο, φόβος είναι. Καθημερινά υπάρχουν γυναίκες, άντρες, αγόρια, και παιδιά που με πλησιάζουν για να μου ζητήσουν βοήθεια επειδή έχουν υποστεί βία.
Μην το εστιάζουμε μόνο στον δικό μας χώρο. Ο δικός μας χώρος παίρνει ούτως ή άλλως μια δημοσιότητα και για λόγους που έχουν να κάνουν με το καλλιτεχνικό κομμάτι, οπότε είναι λογικό να παίρνει μια παραπάνω διάσταση γιατί μιλάμε για ανθρώπους που μπαίνουν στα σπίτια μας μέσα από την τηλεόραση.
Συμβαίνει όμως όχι μόνο στη δουλειά μας, αλλά και στα σπίτια μας. Φυσικά και θα μίλαγα ξανά, δεν είναι καν ερώτηση για μένα αυτό, θα συνεχίσω να το κάνω και φυσικά υπάρχει ελπίδα και οποιοδήποτε μικρό λιθαράκι βάζει ο καθένας μας στην εξάλειψη της βίας είναι τεράστιο» είπε η Πηνελόπη Αναστασοπούλου.
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




