Άννα Βίσση: Μεταφέρεται η πρεμιέρα στο «Hotel Eρμού» για τεχνικούς λόγους
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η διεύθυνση του «Hotel Ερμού» ανακοινώνει πως η πρεμιέρα των εμφανίσεων της Άννας Βίσση μεταφέρεται για την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου, για σοβαρούς τεχνικούς λόγους.
«Ζητάμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε από την αναβολή της πρεμιέρας και κλείνουμε ραντεβού από τις 15 Δεκεμβρίου για να ζήσουμε μαζί το απόλυτο show, που για ακόμα μία φορά έχουν ετοιμάσει η Άννα Βίσση και οι συνεργάτες της.
Από την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου και κάθε Παρασκευή και Σάββατο, η μουσική καρδιά της Αθήνας θα χτυπήσει ξανά δυνατά, με την Άννα Βίσση στο «Hotel Ερμού» για 8η συνεχόμενη χρονιά!», αναφέρει η ανακοίνωση.
Το «Hotel Ερμού», το απόλυτο place-to-be που η απόλυτη star δημιούργησε και καθιέρωσε, μεταφέρεται επί της οδού Πειραιώς 130, διατηρώντας την ιδιαίτερη αισθητική του, την ξεχωριστή καλλιτεχνική ταυτότητά του και τα μοναδικά vibes του.
Κάθε Παρασκευή και Σάββατο, η καταξιωμένη Άννα Βίσση και οι εξαιρετικοί μουσικοί της γίνονται ένα με τον κόσμο στο απόλυτο show, γεμάτο με τις αμέτρητες διαχρονικές επιτυχίες της 50ετους πορείας της, τις απαράμιλλες ερμηνείες της και την ασίγαστη ενέργειά της.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



