Στην Άννα Βίσση γιόρτασε την νίκη στο Conference League η ομάδα του Ολυμπιακού
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στο τελευταίο live που έκανε η Άννα Βίσση στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται, διασκέδασαν οι παίκτες του Ολυμπιακού μετά την κατάκτηση του Conference League έναντι της Φιορεντίνα.
Παναγιώτης Ρέτσος, Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος και Αλέξανδρος Πασχαλάκης το «έκαψαν» στην Άννα Βίσση, με τη δημοφιλή τραγουδίστρια να τους… τρολάρει, βάζοντας τον ύμνο του Παναθηναϊκού. Άλλωστε είναι γνωστό, ότι η Άννα Βίσση λατρεύει τον Παναθηναϊκό.
Σε άλλο σημείο του προγράμματος, η Άννα Βίσση είπε στον Αλέξανδρο Πασχαλάκη: «Έχεις πάρα πολύ ωραία μάτια εσύ. Μου φαίνεται ότι τον “λεκέ” πρέπει να τον έχουν γράψει για σένα».
Λίγο αργότερα, ανέβηκε στη σκηνή ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης με την κούπα στα χέρια του και είπε με το μικρόφωνο στον κόσμο: «Παιδιά ακούστε λίγο. Σίγουρα δεν είναι όλοι εδώ πέρα μέσα Ολυμπιακοί, αλλά αυτή η κούπα είναι για την Ελλάδα και πρέπει να το χαρούμε όλοι μαζί. Την φέραμε σε ελληνικά χώματα».
«Αιχμές» Αβραμόπουλου κατά Χρυσοχοΐδη: «Είχε το ένταλμα σύλληψής μου τρεις μέρες στο συρτάρι»
Νέο σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας
Flyover: Πώς «φούσκωσε» κατά 64 εκατ. ευρώ ο λογαριασμός - Από τα λάθη του Δημοσίου μέχρι τα... σκουπίδια 8 μέτρων
«Δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση»: Κείμενο στήριξης στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή - Κρίσιμη η κατάστασή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




