Οδυσσέας Σταμούλης για την απώλεια του γιου του: «Από εκεί και πέρα, υπάρχεις»
«Η απώλεια είναι ίδια για όλους τους ανθρώπους», δήλωσε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ο Οδυσσέας Σταμούλης έκανε δηλώσεις στην κάμερα του «Πρωινό» και μίλησε για την πορεία του στην τηλεόραση, αλλά και την απώλεια του γιου του.
Ο ηθοποιός μίλησε αρχικά για τη σχέση του με τη δημοσιότητα: «Τα έχω καταφέρει καλά 40 χρόνια, χωρίς να επιζητώ τη δημοσιότητα. Αυτά είναι μάταια πράγματα». Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Για να κάνεις περιουσία, πρέπει να είσαι άνθρωπος της περιουσίας. Εγώ δεν είμαι. Τότε, αμοιβόμασταν λίγο καλύτερα από ό,τι αμοίβεται τώρα ο κόσμος».
Αναφορικά με το επάγγελμα του ηθοποιού, είπε: «Δεν πίστευα ότι το επάγγελμα του ηθοποιού θα εξευτελιστεί, αλλά είχα στο μυαλό μου ότι πρέπει να δουλεύω. Με το τηλεοπτικό τοπίο δεν έχω μεγάλη σχέση σήμερα. Μου λείπει η τηλεόραση, γιατί έπαιρνα άλλα χρήματα».
Τέλος, μίλησε για την απώλεια του γιου του. «Η απώλεια του δικού μου παιδιού δεν θεωρώ ότι είναι σημαντικότερη από την απώλεια οποιουδήποτε παιδιού. Η απώλεια είναι ίδια για όλους τους ανθρώπους. Ο πόνος και η στενοχώρια είναι προσωπικά πράγματα. Από εκεί και πέρα, υπάρχεις», είπε κλείνοντας.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



