Ελένη Ράντου: Το περιστατικό που τη στιγμάτισε και οι σκηνοθέτες που τη σνόμπαραν αφόρητα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Η Ελένη Ράντου, καλεσμένη στη διαδικτυακή εκπομπή Rainbow Mermaids, μίλησε ανοιχτά για την καλλιτεχνική της πορεία και την οικογένειά της. Αναφέρθηκε σ' ένα περιστατικό που τη στιγμάτισε, όταν κάποιος αμφισβήτησε την ευτυχία της κόρης της εξαιτίας της ίδιας και του συντρόφου της, Βασίλη Παπακωνσταντίνου.
«Ημουν με την κόρη μου, τότε 6-7 χρονών. Κάποια στιγμή, μια άγνωστη γυναίκα με ρώτησε αν ήταν η κόρη μου. Όταν της απάντησα θετικά, μου είπε: "Πόσο δυστυχισμένο πλάσμα θα είναι να έχει τέτοιους γονείς"» διηγήθηκε η ηθοποιός. «Ήταν μπροστά το παιδί, και εγώ σοκαρίστηκα τόσο που έκλεισα το δάχτυλό μου στην πόρτα. Μελάνιασε για δύο μήνες, σκεφτόμουν μήπως θα κοπεί κιόλας». Η ηθοποιός πρόσθεσε πως η φράση αυτή, αν και ειπώθηκε επιπόλαια, την πλήγωσε βαθιά: «Δεν έχω νιώσει ξανά τέτοια έλλειψη σεβασμού».
Για τις συνθήκες στην τηλεόραση τότε και τώρα
Η Ελένη Ράντου τόνισε ότι οι εποχές που η ίδια ξεκίνησε στην τηλεόραση ήταν πιο αυθόρμητες και δημιουργικές, με περισσότερη ελευθερία για δοκιμές. Θυμήθηκε χαρακτηριστικά τη διαδικασία παραγωγής του τελευταίου επεισοδίου του «Αχ Ελένη», που γυρίστηκε στη Θεσσαλονίκη χωρίς προκαθορισμένο σενάριο. «Υπήρχε τότε μια ανοιχτωσιά και εμπιστοσύνη, χώρος για τρέλα, κάτι που πλέον λείπει. Σήμερα, όλα είναι γεμάτα περιορισμούς. Παίρνεις ένα σενάριο και τελικά αυτό που προβάλλεται δεν έχει καμία σχέση με το αρχικό» σημείωσε, κάνοντας λόγο για τις επιπτώσεις των σύγχρονων περιορισμών, όπως το political correct και η αλλαγή του τι θεωρείται αστείο.
Η ηθοποιός σχολίασε επίσης τη μεγάλη κρίση που έχει περάσει η τηλεοπτική κωμωδία. «Σήμερα, η κωμωδία έχει χάσει το έδαφος κάτω από τα πόδια της. Δεν κατάφερε να παρακολουθήσει την αλλαγή του τι είναι αστείο, κάτι που παλιότερα ήταν πιο ξεκάθαρο. Μάλιστα, ένα νέο παιδί μου είπε κάποτε ότι το Κωνσταντίνου και Ελένης συμφώνησε με το χιούμορ μιας ολόκληρης γενιάς. Αυτό το στοιχείο, όμως, έχει αλλάξει πια».
Η επιτυχία του Κωνσταντίνου και Ελένης και οι δυσκολίες
Η επιτυχία του «Κωνσταντίνου και Ελένης» την καθιέρωσε στη συνείδηση του κοινού, αλλά ταυτόχρονα δημιούργησε εμπόδια στην επαγγελματική της πορεία. «Η δημοφιλία της σειράς ενοχλούσε πολλούς στο συντεχνιακό περιβάλλον, κυρίως σκηνοθέτες. Θεωρούσαν ότι ο κόσμος με ταύτιζε τόσο πολύ με τον ρόλο, που δεν μπορούσα ν' ανταποκριθώ σε κάτι διαφορετικό. Αυτό με ανάγκασε να στραφώ στο θέατρο και να δημιουργήσω δικές μου δουλειές». Αναφερόμενη στις δύσκολες συνεργασίες με σκηνοθέτες, αποκάλυψε: «Συχνά με σνόμπαραν αφόρητα. Ένας σκηνοθέτης μου είχε πει ότι είναι "κλεισμένος για τα επόμενα 25 χρόνια". Ένιωσα πολλές φορές ότι δεν μ' έβλεπαν σαν ηθοποιό αλλά μόνο ως τηλεοπτική περσόνα».
Η Ελένη Ράντου εξήγησε την επιλογή της να στραφεί στο θέατρο, λέγοντας ότι η τηλεόραση επικεντρώνεται υπερβολικά στην εξωτερική εμφάνιση. «Η τηλεόραση είναι μόνο εικόνα, ενώ το θέατρο είναι πολλά περισσότερα. Δεν ήθελα να στηριχθώ στην εμφάνισή μου, γιατί όταν αυτή αλλάξει, τι απομένει; Το θέατρο δίνει την ευκαιρία να υπάρξεις πραγματικά ως καλλιτέχνης».
Αναμνήσεις από το Κωνσταντίνου και Ελένης
Με νοσταλγία, μίλησε για τις στιγμές των γυρισμάτων του Κωνσταντίνου και Ελένης. «Πολλές σκηνές δεν μπορούσαμε να τις γυρίσουμε από τα γέλια. Υπήρχε αυθορμητισμός και δροσιά, στοιχεία που δύσκολα βρίσκεις σήμερα. Σ' ένα επεισόδιο, επειδή έλειπαν πέντε λεπτά, βγήκαμε σ' ένα παγκάκι και αυτοσχεδιάζαμε. Ήταν απίστευτο».
Αναφερόμενη στην περίφημη ατάκα «μωρή κατακουζίνα», αποκάλυψε ότι ήταν δική της έμπνευση, με την έγκριση του Χάρη Ρώμα. «Αργότερα, μου είπε ότι αυτή η ατάκα τον στιγμάτισε. Ήταν μια εποχή πιο απλή και αυθόρμητη, κάτι που σήμερα δύσκολα συναντάς». Τέλος, η Ελένη Ράντου δεν παρέλειψε να σχολιάσει και τα σκηνικά της σειράς, χαρακτηρίζοντάς τα «τόσο ερασιτεχνικά που αν τ' ακουμπήσεις, πέφτουν». Ωστόσο, τόνισε ότι αυτό δεν ίσχυε για την απόδοση των ηθοποιών, που έδειχναν επαγγελματισμό και αφοσίωση.
Τι θα συζητήσουν Μητσοτάκης- Ανδρουλάκης στο σημερινό τετ α τετ: Σε ποια θέματα ρίχνει το βάρος η κυβέρνηση
«Προωθούν φαραωνικές ΔΕΥΑ»: Αντιδρά η ΚΕΔΕ στο νομοσχέδιο για τις Επιχειρήσεις Ύδρευσης – Τι περιλαμβάνει
Τα ιδιωτικά σχολεία εξαγοράζονται το ένα μετά το άλλο από ξένα funds - «Η κυβερνητική πολιτική μας εξαναγκάζει να πουλήσουμε»
Νότια Κορέα: Η αντιπολίτευση προσφεύγει στη δικαιοσύνη κατά του προέδρου για «ανταρσία» - Γενική απεργία «επ’ αόριστον» στη χώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr