Δημήτρης Κίτσος: «Ενοχλούμαι από τον εθισμό που μπορεί να έχω με τα social media, είναι επικίνδυνο»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Δημήτρης Κίτσος φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Καλύτερα Δε Γίνεται» και μίλησε για τη σχέση του με τη φύση, τα social media και την ψυχοθεραπεία που κάνει εδώ και χρόνια.
«Η επαφή μου με τη φύση με γαληνεύει. Πρόσφατα πήγα στα Καλάβρυτα και ένιωσα ότι απαλλάχτηκα από το άγχος που έχω στην Αθήνα. Παρόλα αυτά, μου αρέσει και το κέντρο της πόλης» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά τα social media, ο ταλαντούχος ηθοποιός δήλωσε: «Ενοχλούμαι από τον εθισμό που μπορεί να έχω. Και με πιέζει και μία manager που έχω να γίνω πιο δραστήριος. Δυσκολεύομαι. Θεωρώ πως είναι μία επικίνδυνη μορφή εθισμού και αυτή. Επειδή μπορείς να πάρεις αποδοχή, μπαίνεις σ' ένα παιχνίδι που κοιτάς να καταλάβεις ποιος είσαι από εξωγενείς παράγοντες».
Αναφερόμενος στην ψυχοθεραπεία, ο Δήμητρης Κίτσος τόνισε: «Οι άντρες δεν κάνουν συχνά ψυχοθεραπεία. Υπάρχει στίγμα. Υπάρχει πολύς φόβος. Νομίζει ο άλλος, ότι αν θα πάει στην ψυχοθεραπεία, θα αντιμετωπίσει πάρα πολύ δύσκολα πράγματα. Και εγώ τον έχω αυτόν τον φόβο. Αλλά παλεύω χρόνια να ξεπεράσω αυτούς τους φόβους».
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



