Αλέκος Συσσοβίτης: «Είναι γνωστό σε όλους τους τομείς ότι άμα κοιμηθείς με κάποιους, θα τα πας καλύτερα»
«Επειδή είναι σόουμπιζ, πράγματι προσπαθούν κάποιοι να εκμεταλλευτούν κάποιους, είτε σεξουαλικά, είτε σαν παρενόχληση», υποστήριξε ο ηθοποιός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Ο Αλέκος Συσσοβίτης παραχώρησε συνέντευξη στη ραδιοφωνική εκπομπή «Παραπολιτικά 90,1» και μίλησε για τα παιχνίδια εξουσίας και την κατάχρηση σχέσεων σε διάφορους επαγγελματικούς χώρους, αναφερόμενος στις εμπειρίες του τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
«Είναι θέματα τα οποία δεν μπορείς να τα γλιτώσεις»
Αρχικά, ο ηθοποιός δήλωσε για το διάστημα που έζησε στη Γαλλία: «Στο Παρίσι κάθισα 4 μήνες και ο Τιερί μου έδωσε το δικαίωμα να συμμετάσχω και σε άλλες δουλειές του, όπως και κάποιοι άλλοι σχεδιαστές εκεί. Γύρισα από Μιλάνο, Λονδίνο, Νέα Υόρκη, πήγα σε όλα τα μέρη όπου θα μπορούσα να δουλέψω αλλά υπήρχαν οικογενειακοί λόγοι που με έφερναν πίσω. Θέματα υγείας, οπότε δεν μπόρεσα να κάνω τη διαδρομή και να καβαλήσω το άλογο του ονείρου. Το είδα, δεν είναι όμως εύκολο και είναι τεράστιος ο ανταγωνισμός».
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην κατάχρηση της εξουσίας, όπου καταφεύγουν κάποιοι, ενώ σημείωσε πως αυτό ισχύει σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους και όχι μόνο σε αυτόν της υποκριτικής. «Υπάρχει ένα παιχνίδι εξουσίας και μια κατάχρηση σχέσεων που αυτό συμβαίνει σε όλα τα επίπεδα και σε όλα τα επαγγέλματα. Απλά επειδή είναι σόουμπιζ, πράγματι προσπαθούν κάποιοι να εκμεταλλευτούν κάποιους. Είτε σεξουαλικά, είτε σαν παρενόχληση, είτε όπως θέλεις πες το. Είναι και γνωστό σε όλους τους τομείς, "άμα κοιμηθείς με κάποιους, καλύτερα θα πας". Στην πολιτική, στο εμπόριο, οπουδήποτε στον πλανήτη. Σε οποιοδήποτε επάγγελμα κι αν μιλήσουμε, από τη δικηγορική μέχρι την ιατρική. Είναι θέματα τα οποία δεν μπορείς να τα γλιτώσεις», σημείωσε.
Τέλος, αναφέρθηκε σε μία φράση του Νίτσε, εξηγώντας πόσο ταιριάζει στην ανθρωπότητα και παραδέχτηκε πως κι ο ίδιος έχει έρθει αντιμέτωπος με τέτοιες συμπεριφορές στον επαγγελματικό του χώρο. «Είναι θέματα τα οποία δεν μπορείς να τα γλιτώσεις. Το παιχνίδι της εξουσίας είναι ξεκάθαρο. Ο Νίτσε έλεγε "το δίκαιο του ισχυρού" και νομίζω ότι αυτό ζει η ανθρωπότητα και θα ζει εσαεί, γιατί αυτή είναι η φύση των πραγμάτων. Άρα ήρθα αντιμέτωπος με τέτοια θέματα με τα οποία όμως ήρθα και αργότερα, ακόμα και εδώ, ακόμα και τώρα. Πάντα θα ερχόμαστε αντιμέτωποι με αυτά», είπε κλείνοντας.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



