Γιάννης Σερβετάς: Ανάσταση με φωτογραφία από το νοσοκομείο (pic)
«Εντάξει θα γίνει η Ανάσταση, αλλά καλού κακού κάνουμε και μια ακτινογραφία» έγραψε ο Γιάννης Σερβετάς στο Instagram🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Γιάννης Σερβετάς ένα από τα βασικά μέλη της σατιρικής παρέας των Ράδιο Αρβύλα και στενός συνεργάτης του Αντώνη Κανάκη βρέθηκε στο νοσοκομείο το βράδυ της Ανάστασης, καθώς αντιμετωπίζει πρόβλημα με την υγεία του.
Ο Σερβετάς με το γνωστό του χιούμορ ανέβασε μια φωτογραφία με το ... κεφάλι του στο Instagram, γράφοντας: «Εντάξει θα γίνει η Ανάσταση, αλλά καλού κακού κάνουμε και μια ακτινογραφία... όλα καλά. Ίωση είναι θα περάσει. Ευχαριστώ». Με τα tags ευχήθηκε στον ευατό του και στους followers «του χρόνου στους αγρούς» και «καλή Ανάσταση».
Την ανάρτησή του σχολίασαν δεκάδες φίλοι και θαυμαστές των Ράδιο Αρβύλα, που ευχήθηκαν στον «γίγαντα» περαστικά και γρήγορη ανάρρωση.
Δείτε την ανάρτηση:
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




