Ερασμία Μάνου: «Ο Βασίλης Δημάκης θα είναι πάντα κοντά μου» - Πέρασαν 40 μέρες από τον θάνατό του
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σαράντα μέρες μετά την απώλεια του Βασίλη Δημάκη, η Ερασμία Μάνου μίλησε συγκινημένη για το πένθος της, αποκαλύπτοντας πως αισθάνεται την παρουσία του ακόμη και στον ύπνο της.
Σε συνέντευξή της, ανέφερε πως ο κύκλος των σαράντα ημερών, σύμφωνα με την παράδοση, σηματοδοτεί ένα πέρασμα, αλλά για εκείνη ο Βασίλης θα είναι πάντα κομμάτι της ζωής της. Απαντώντας στις φήμες που κυκλοφορούν, τόνισε πως η σχέση τους δεν περιορίστηκε στα χρόνια της φυλάκισής του, καθώς γνωρίζονταν από παλιά.
«Με τον Βασίλη ήμασταν 2,5 χρόνια μαζί. Εχω πολλά να θυμάμαι παρότι ήταν η συνθήκη αυτή. Επειδή ακούγεται συχνά από τις εκπομπές ότι η σχέση αυτή υπήρχε μόνο εντός των τοίχων της φυλακής, αυτό δεν ισχύει. Γνωριζόμασταν από την περίοδο που πήγαινε στο πανεπιστήμιο. Γνωριστήκαμε εκτός φυλακής, γιατί ακούγεται ότι είναι σχέση αλληλογραφίας».
Η Ερασμία Μάνου αναφέρθηκε, επίσης, στη βεβαρημένη ψυχολογική του κατάσταση, επισημαίνοντας πως αν είχε περισσότερη δύναμη ν' αντιμετωπίσει τις δυσκολίες, ίσως η υγεία του να μην είχε επιβαρυνθεί τόσο.
«Είναι δύσκολες μέρες, όσοι έχουμε αγαπήσει τον Βασίλη προσπαθούμε να το συνειδητοποιήσουμε. Κάποιο μνημόσυνο θα κάνουν τα αδέρφια του. Τον έχω δει στον ύπνο μου, συνέχεια θα τον αισθάνομαι κοντά μου, όπως και τον πατέρα μου. Οι άνθρωποι που αγαπάμε δεν φεύγουν πότε από την ζωή μας».
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



